środa, 18 stycznia 2012

"Nugetsy" z serka Capri

Pamiętam twaróg jaki robiła moja Babcia, a później moja Mama . Bardzo trudno znaleźć podobnie smakujący twaróg w sklepie. Jednak znalazłam przez przypadek, szperając w lodówce mojej mamy, znalazłam kawałek tego smacznego serka. Capri nie smakuje jak twaróg z paczki, nie jest kwaskawy lecz słodkawy, nie rozpada się kiedy się go smaży pokrojonego w kawałki. Jest cudowny. Nie każdego można przekonać do jedzenia tego specjału, a nugetsy okazały się strzałem w 10tke. Wspaniale się sprawdzają jako przekąska do filmu lub na imprezę jako "przekąskę na jednego gryza". 


Składniki:
  • 1 opakowanie serka Capri (sprzedawany w kulkach)
  • 1 jajko
  • odrobinę mleka
  • bułka tarta
  • bazylia
  • ostra papryka
  • sól i pieprz
  • oliwa do podsmażenia (można też piec na grillu elektrycznym)

Przygotowanie:

Serek kroimy na pół, następnie na plastry. Przyprawiamy bazylią, solą,pieprzem i papryką. Zanurzamy w roztrzepanym jajku z dodatkiem mleka. Otaczamy w bułce tartej i smażymy na złoto. 

Smacznego :) proste prawda? :D





7 komentarzy:

  1. Uwielbiam serek Capri, muszę spróbować go w tej formie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, a jakie smaczne. Chociaż eszcze nie próbowałam, ale to tylko kwestia czasu... (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, serek Capri uwielbiam, teraz pokocham go chyba jeszcze bardziej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamuśne:) w wersji panierowanej nie jadłam, zazwyczaj robię coś a la caprese:)pychota

    OdpowiedzUsuń
  5. Z odrobiną bazylii i chili pychota :D
    Myślę, że dobre moze tez by na słodko w panierce z mielonych migdałów lub innych orzechów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście fajny pomysł i prosty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię serek Capri Sierpca i jego liczne zastosowanie, staram się go dodawać wszędzie gdzie się da ;) A nugetsy - PYSZNE!!
    ~Anoda

    OdpowiedzUsuń